برگزاری مسابقه مجازی «غدیر» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقه مجازی «غدیر» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۱
شفیعی از برگزاری مسابقه مجازی «غدیر» همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم توسط کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه عید سعید غدیرخم به واسطه تبیین جایگاه امامت و ولایت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: انتصاب امیر عدالت (ع) در جایگاه ولایت از سوی حضرت محمد (ص) در محل غدیرخم در سال دهم هجری قمری در واقع یکی از مهمترین وقایع صدر اسلام است که نباید کمرنگ شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه غدیر گویای فضیلت و برتری در تمام ابعاد وجود مقدس حضرت علی (ع) است، افزود: حادثه غدیر نشان داد که بزرگترین و مهمترین سند بر فضیلت و برتری حضرت علی (ع) بر تمام صحابه و یاران پیامبر اسلام (ص) در آن زمان بوده است.

شفیعی، عید سعید غدیر را مهمترین عید مسلمانان به ویژه شیعیان جهان عنوان و تاکید کرد: امام‌شناسی و افزایش معرفت در جامعه و تبیین واقعه غدیر از ضروریات امروز جامعه است و باید محتوای غدیر و مسئله ولایت برای مردم تبیین شود تا این انحراف تاریخی که در جهان اسلام اتفاق افتاده برای مسلمانان روشن شود.

وی، هدف از اجرای این مسابقه را آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با فضایل حضرت امیرمومنان امام علی (ع) و واقعه غدیر و اهمیت این روز مهم برای مسلمانان دانست و خاطر نشان کرد: واقعه غدیر یکی از موضوعات مهم جامعه اسلامی و یک محتوای تحول‌آفرین برای بشریت است که بشریت را به اوج کرامت و عظمت انسانی خواهد رساند.

شفیعی، از برگزاری مسابقه مجازی «غدیر» در آستانه عید سعید غدیر خم به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف شعر، دکلمه، دلنوشته، مقاله نویسی با محوریت غدیر، امامت و ولایت، نقاشی خط و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان حداکثر تا اول مردادماه 1401 به پست الکترونیکی zzp258@gmail.com ارسال کنند و در پایان پس از داوری آثار در هر رشته به پنج اثر برتر جوایز نفیسی اهداء می شود.

پایان پیام/ 130