اجرای گروه سرود کانون «الزهرا (س)» به مناسبت عید غدیر در نقاط مختلف جهرم

اجرای گروه سرود کانون «الزهرا (س)» به مناسبت عید غدیر در نقاط مختلف جهرم

تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۱
حضوری گفت: گروه سرود کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به مناسبت عید سعید غدیر خم در نقاط مختلف شهرستان جهرم به اجرای سرود پرداخت.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم همزمان با بزرگترین عید شیعیان، به اجرای برنامه های متنوع و شاد فرهنگی اقدام کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: اجرای گروه سرود از جمله برنامه های این کانون فرهنگی هنری در عید غدیر خم است که بچه های مسجد در قالب گروه سرود «کوثر» نسبت به آن اهتمام داشته اند.

 

وی بیان کرد: این گروه سرود متشکل از نوجوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری بوده که در ایام و مناسبت های موالید و شهادت ائمه اطهار (ع) به اجرای برنامه می پردازند.

 

حضوری عنوان کرد: گروه سرود «کوثر» به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور در آیین جشن و سرور در دانشگاه جهرم به اجرای برنامه پرداختند.

 

وی ادامه داد: همچنین این گروه علاوه بر اجرای برنامه در جشن عید غدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، در پارک مجاور مسجد نیز سرود زیبای خود را اجرا کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم عنوان کرد: علاوه بر اجرای سرود، آیین جشن عید سعید غدیر خم در این کانون فرهنگی هنری با سخنرانی حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد.

پایان پیام/ 691