هم زمان با دهه امامت و ولایت دوره های غدیر شناسی برگزار شد

هم زمان با دهه امامت و ولایت دوره های غدیر شناسی برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۱
صمدالله سعیدی گفت: از برنامه های ویژه دهه امامت و ولایت، برگزاری دوره غدیر شناسی است و در این دوره شرکت کنندگان با اهمیت غدیر و لزوم زنده نگه داشتن این روز پی بردند.

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت، برگزاری جشن غدیر بود که شامگاه گذشته با حضور مردم باشکوه برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت افزود: مولودی خوانی، سخنرانی، مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به برگزیدگان از جمله برنامه های این جشن باشکوه بود.

 

وی بیان کرد: امروز هم زمان با این عید فرخنده طرح اطعام غدیر اجرا شد در این راستا ۵۰ خانواده نیازمند اطعام شدند.

 

سعیدی ابراز کرد: همچنین شامگاه گذشته در قالب طرح اطعام غدیر تعداد ۱۵۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان و ۲۵۰ پرس نیز در بین منتظران ظهور توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های دهه امامت و ولایت اجرای طرح توزیع گوشت قربانی بود که به همین منظور ۸۰ خانواده نیازمندان از نعمت گوشت قربانی بهره مند شدند.

 

وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز از ۳ روز گذشته تا امروز طی ۳ مرحله آش نذری پخت شده و در بین منتظران ظهور توزیع شد.

 

سعیدی اضافه کرد: از دیگر برنامه های ویژه این دهه مبارک، برگزاری دوره غدیر شناسی است و در این دوره شرکت کنندگان با اهمیت غدیر و لزوم زنده نگه داشتن این روز پی بردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت عنوان کرد: دوره تفسیر آیات موضوعی غدیر نیز ویژه گروه های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت در خاتمه از توزیع کارت صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) خبر داد و یادآور شد: به مناسبت عید غدیر در قالب طرح گل نرگس تعداد یکهزار بادکنک با تبریک این عید سعید در بین کودکان توزیع شد.

پایان پیام/ 586