بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در روز غدیر به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش توزیع شد

بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در روز غدیر به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱
مقتدری گفت: بیش از یک هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیرخم و به همت کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش توزیع شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گراش، با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: حمایت و دستگیری از نیازمندان و خانواده های کم بضاعت از جمله فعالیت های ارزنده بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش است که به مناسبت های مختلف در طول سال انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: از جمله فضیلت های عید غدیر خم، اطعام مومنان است که نسبت به آن روایات متعددی از سوی بزرگان دین نقل شده و این مهم مورد اهتمام بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری قرار گرفته است.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم در اقدام خیرخواهانه خود اجرای برنامه «اطعام علوی» را در دستور کار قرار دادند.

 

مقتدری خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی هنری به مناسبت این عید فرخنده، در سه مرحله به پخت و توزیع غذا اقدام کرد که درمرحله نخست تعداد 260 پرس، مرحله دوم تعداد 175 پرس و مرحله سوم نیز نزدیک به 600 پرس غذای گرم بسته بندی و توزیع کردند.

 

وی ادامه داد: این برنامه در شب، ظهر و شام عید سعید غدیر خم با پخت چلوکباب و خورشت تهیه و پس از بسته بندی توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش عنوان کرد: همچنین به همت بچه های مسجد، تعداد 600 پرس غذا در مراسم افتتاح مسجد «امام رضا (ع)» روستای «اسماعیل آباد» شهرستان گراش توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: تهیه بسته های غذای گرم در این برنامه به همت هیات «رأیت العباس (ع)»، هیات «بین الحرمین»، کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» و خیران و نیکوکاران شهرستان گراش انجام شده است.

 

همچنین برنامه ای نیز ویژه خواهران به مناسبت عید سعید غدیر خم همراه با اجرای برنامه سخنرانی، مولودی خوانی و اجرای برنامه توسط مرشد نوجوان گراشی انجام شد.

 

پایان پیام/ 691