نماهنگ نسل حیدر به همت بچه‌های مسجد امیرالمومنین(ع) مهریز تولید شد

نماهنگ نسل حیدر به همت بچه‌های مسجد امیرالمومنین(ع) مهریز تولید شد

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱
زارع از تولید نماهنگ «نسل حیدر» به همت گروه سرود رهپویان حرم کانون امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: این نماهنگ که با حضور کودکان و نوجوانان اجرا شده و از شبکه‌های مختلف سیما (سراسری و استان‌ها) درحال پخش است.

«مهدی زارع»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از تولید نماهنگ «نسل حیدر» به همت گروه سرود رهپویان حرم کانون امام حسن مجتبی(ع) (در جوار مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد خبر داد و اظهار کرد: تولید این نماهنگ با هدف تبلیغ واقعه غدیر به زبان هنر از 15 خرداد با حضور 110 نفر از اعضای گروه سرود رهپویان حرم آغاز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه شاعر این اثر سیدمحمد صادق آتشی و آهنگساز آن مهدی زارع هستند و تنظیم آن نیز توسط حسن برزگری انجام شده است، تصریح کرد: کارگردانی و تصویربرداری و تدوین این اثر توسط واحد رسانه ای رهپویان حرم صورت گرفته است.

 

وی گفت: نماهنگ نسل حیدر از شبکه های مختلف سیما (سراسری و استان ها) درحال پخش است و اجرای این اثر در شهرستان مهریز در چندین مکان از جمله حسینیه شهدای گمنام ، پارک کوثر، حسینیه سیدالشهدای عصمت آباد با حضور کودکان و نوجوانان اجرا شد در حالی که جمعیتی بالغ بر 1400 نفر در این مراسم حضور داشتند.

 

زارع خاطر نشان کرد: با حمایت های کانون امام حسن مجتبی(ع) تاکنون بیش 40 اثر گروهی، 10 اثر تکخوانی و خوانندگی و پنج نماهنگ تولید شده است که اکثر این آثار به دفعات از شبکه های سراسری پخش شده و با استقبالی بی نظیر مواجه شده اند.

 

یادآور می شود، کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) فعالیت خود را با عضویت تعدادی از افراد ولایت مدار روستای عصمت آباد مهریز یزد آغاز کرد و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های مسجد و انجام کار فرهنگی مورد نیاز جامعه اقدام به تشکیل کلاس سرود و موسیقی کرده است. تکیه بر اصل اعتماد به جوانان و استفاده از استعدادهای نهفته آنها با توان مالی هرچند اندک موجب شد، که این گروه سرود مسیر پیشرفت و ترقی را به خوبی و با سرعت طی کرده و بتواند طی سه سال از یک گروه سرود شهرستانی به یک گروه سرود کشوری تبدیل شود.

پایان پیام/ 40