حدود ۱۰۰۰ پرس غذای نذری عید غدیر در کانون «بشارت» قیروکارزین توزیع شد

حدود ۱۰۰۰ پرس غذای نذری عید غدیر در کانون «بشارت» قیروکارزین توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱
اسدی گفت: به مناسبت عید سعید غدیرخم و به همت بچه های مسجد نزدیک به هزار پرس غذای گرم نذری در کانون فرهنگی هنری «بشارت» قیروکارزین تهیه و توزیع شد.

«بهنام اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین و در عید سعید غدیر خم، تعداد هزار پرس غذای گرم نذری تهیه و میان شهروندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین افزود: برای تهیه این تعداد غذای نذری، ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شد که به همت بچه ها و اهالی مسجد، خیران و نیکوکاران تامین شد.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری در عید غدیر خم عنوان کرد: مولودی خوانی، شعرخوانی، سخنرانی و... از جمله برنامه های این آیین جشن و سرور به همت کانون فرهنگی هنری «بشارت» بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهر «کارزین» همچنین با اشاره به این کانون در برگزاری جشن امامت و ولایت در جواز مقبره شهدای گمنام شهر «کارزین»، عنوان کرد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «سید یونس موسوی» برگزار شد.

 

وی ادامه داد: همچنین شرکت کنندگان در این مجلس جشن و سرور از نوای مولودی خوانی «شهاب الدین رضایی» ذاکر اهل بیت (ع) بهره مند شدند.

 

اسدی بیان کرد: همچنین پذیرایی شام به شرکت کنندگان در این جلسه به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بشارت» انجام شد.

پایان پیام/ 691