پویش «هدیه اسباب بازی» به مناسبت عید غدیر در کانون «شهید رحمانیان» جهرم اجرا شد

پویش «هدیه اسباب بازی» به مناسبت عید غدیر در کانون «شهید رحمانیان» جهرم اجرا شد

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱
ترابفرد گفت: پویش «هدیه اسباب بازی» به مناسبت عید سعید غدیر خم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم به اجرا در آمد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پویش «هدیه اسباب بازی» در میان سایر برنامه های کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» به مناسبت عید سعید غدیر خم گنجانده شده بود که هدف از اجرای آن خوشحال کردن کودکان محروم بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم افزود: در این برنامه از شهروندان و بچه های مسجد خواسته شد تا با اهدای اسباب بازی های خود به این پویش در سهیم کردن شادی به کودکان محروم سهیم شوند.

 

وی با اشاره به اینکه در این پویش مردمی، کودکان و نوجوانان ترغیب می‌شوند از بین اسباب بازی خود یکی را به عنوان هدیه در جشنی بزرگ به دیگر کودکان هدیه دهند، عنوان کرد: ایده‌ اهدای اسباب‌بازی به کودکان بیمار، بی‌بضاعت و محروم یک فکر، اندیشه و عمل بسیار  ارزشمند است چرا که کودکان، امید آینده این کشور و هویت‌بخش جامعه هستند.

 

ترابفرد همچنین افزایش نوع‌دوستی و جریان‌سازی در فرهنگ مشارکت، همدلی و کمک به بچه‌ها را دیگر ضروریات اجرای این پویش عنوان کرد و اظهار داشت: در مدت برپایی موکب در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» پویش «هدیه اسباب بازی» نیز به اجرا در آمد که شاهد استقبال خوب و مشارکت شهروندان بودیم.

 

وی همچنین ترویج فرهنگ هدیه دادن میان مردم به ویژه کودکان و نوجوانان را هدف دیگر این پویش عنوان کرد و اظهار داشت: فرهنگ عیدی دادن به کودکان، مفهومی فراموش‌نشدنی از عید غدیر در ذهن کودکان ایجاد می کند.

 

به گزارش شبستان، علاوه بر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان»، در اجرای پویش‌ «هدیه اسباب بازی»، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم نیز با اجرای این پویش در شادی کودکان محروم سهیم شدند.

 

پایان پیام/ 691