حضور بیش از ۱۶۰۰ نفر در جشن غدیر کانون «دوستان آسمانی» جهرم

حضور بیش از ۱۶۰۰ نفر در جشن غدیر کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱
گواهیان گفت: آیین جشن و سرور عید غدیر در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با حضور بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر از خانواده های مسجدی در برگزار شد.

«مسعود گواهیان»در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مراسم جشن عید غدیر‌خم با حضور پرشور آحاد شهروندان، بچه های مسجد و خانواده آنان به مدت 2 شب در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مراسم با قرائت قرآن توسط خادمپیر از قاریان این کانون فرهنگی هنری آغاز و سپس با اجرای «رضا ایزدشناس» و «مهدی فصاحت» نویسنده کتاب های مذهبی و عضو کانون «دوستان آسمانی» ادامه یافت.

 

 وی بیان کرد: مولودی خوانی «فرشید میرزایی» ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و دیگر برنامه ها و فعالیت های متنوع شاد و فرهنگی بخش دیگری از عناوین این آیین جشن و سرور را به خود اختصاص داده بود.

 

گواهیان عنوان کرد: همچنین گروه سرود «ماح» و گروه سرود «عاشقان ولایت» تشکیل شده از نوجوانان مسجدی در گروه های «امام علی (ع)» و «امام حسین (ع) و «امام جواد (ع)» به اجرای سرود در وصف مولا امیرالمومنین (ع) پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم می‌توان به برگزاری مسابقه و اجرای تئاتر اشاره کرد.

 

گواهیان با قدردانی از بچه های مسجد به منظور تلاش های شبانه روزی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های عید سعید غدیر خم، عنوان کرد: بخش دیگری از این برنامه برپایی موکب «حضرت زهرا (س)» توسط بچه های مسجد بود که در این راستا علاوه بر توزیع شربت میان شهروندان در این موکب، پویش «جمع آوری عروسک» برای کودکان نیازمند نیز به اجرا در آمد.

پایان پیام/ 691