کانون فرهنگی هنری اخلاص قائم شهر و برپایی جشن ولایت و امامت

کانون فرهنگی هنری اخلاص قائم شهر و برپایی جشن ولایت و امامت

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱
حسن زاده گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) خیابان شهید بلباسی ( مهمانسرا) قائم شهر با هدف بزرگداشت شعائر دینی و ارزش های اسلامی جشن بزرگ ولایت و امامت را برگزار کردند.

«میلاد حسن زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: دهه ولایت و امامت دهه سراسر نور و برکت است که برنامه ها با برگزاری مراسم جشن و سرور با هدف نهادینه کردن فرهنگ اهل بیتی برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) قائم شهر افزود: برپایی جشن های ولایت و امامت در مسجد با اجرای برنامه های متنوع، اجرای ایستگاه صلواتی و فضاسازی و آذین بندی مسجد محله و کانون فرهنگی هنری برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: جشن بزرگ غدیر و برپایی ایستگاه صلواتی به همت هیات خادمین شهدا، پایگاه بسیج جوادلائمه و کانون اخلاص قائم شهر برگزار شد.

 

حسن زاده گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری اخلاص قائم شهر مسجد امیرالمومنین(ع) خیابان شهید بلباسی ( مهمانسرا) قائم شهر با هدف بزرگداشت شعائر دینی و ارزش های اسلامی جشن بزرگ ولایت و امامت را برگزار کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اخلاص قائم شهر افزود: برپایی جشن خودجوش و مردمی در عید سعید غدیر و بیان اتفاقات غدیریه یکی از وظایف مهمی است که در کانون مساجد برعده داریم و در این راستا با همه توان پای کار خواهیم بود تا ارزش های دینی و اسلامی حفظ شود.

پایان پیام/ 175