کانون شهدا هریکنده بابل و کمک به نیازمندان با توزیع غذای گرم

کانون شهدا هریکنده بابل و کمک به نیازمندان با توزیع غذای گرم

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱
میرزانژاد از توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم در بین اهالی روستای هریکنده در شب عید غدیر خبر داد و گفت: اعضای کانون شهدا هریکنده بابل همچون همیشه در دهه ولایت و امامت هم نیازمندان را از یاد نبرند و به یاری نیازمندان شتافتند.

«محمدعلی میرزانژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: یکی از ویژگی های شخصیتی امام علی(ع) رفع محرومیت و‌ دستگیری از مستضعفان است و اعضای کانون مساجد نیز در مسیر امام و پیشوای خود حرکت می کنند و در کمک به نیازمدان پیشقدم هستند.

 

مدیر مسئول کانون شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل افزود: اعضای کانون هریکنده بابل همچون همیشه با استفاده از ظرفیت موجود به نیازمندان خدمت رسانی کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: رسیدگی به نیازمندان و افراد  کم برخوردار یکی از برنامه های مهم کانون مساجد است و در راستای آن در مناسبت های مختلف اطعام دهی عمومی را هم در دستور کار قرار داریم.

 

میرزانژاد از توزیع 700 پرس غذای گرم در بین اهالی روستای هریکنده در شب عید غدیر خبر داد و گفت: اعضای کانون شهدا هریکنده بابل همچون همیشه در دهه ولایت و امامت هم نیازمندان را از یاد نبرند و به یاری نیازمندان شتافتند.

 

مدیر مسئول کانون شهدا هریکنده بابل افزود: با هدف خدمات رسانی 700  پرس غذای گرم در بین اهالی روستای هریکنده در شب عید غدیر به ارزش 120 میلیون ريال توزیع شد.

پایان پیام/ 175