کانون امام خمینی(ره) روستای وسطی کلا قائم شهر میزبان جشن بزرگ غدیر

کانون امام خمینی(ره) روستای وسطی کلا قائم شهر میزبان جشن بزرگ غدیر

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱
میری به برگزاری جشن بزرگ غدیر در کانون امام خمینی(ره) مسجد مهدیه روستای وسطی کلا قائم شهر اشاره کرد و گفت: نهادینه کردن ارزش های غدیر و ایام غدیریه وظیفه مهمی است که در دستور کانون مسجد است.

«سید حسین میری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ماجرای عید غدیر خم  اشاره به اتفاقی دارد که در آخرین سفر حج رسول الله(ص) رخ داد؛ در سال دهم هجرت، رسول خدا(ص)  به حج رفت و احکام آن را به مردم آموزش داد و اکنون ما وظیفه داریم آن را برای همگان و نسل جدید تبیین کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مسجد مهدیه روستای وسطی کلا قائم شهر افزود: جشن غدیر با هدف نهادذینه کردن ارزش های غدیر بین اهالی روستای وسطی کلا برگزار شد و تلاش شد تا در این بخش موفق عمل شود و نسل جدید با فرهنگ غدیر آشنا شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: جشن عید غدیر با برنامه های متنوع و سخنرانی روح الله عباسی و مداحی فرامرز دانا در گلزار شهدا روستای وسطی کلا برگزار شد.

 

میری به برگزاری جشن بزرگ ولایت و امامت و غدیر در کانون امام خمینی(ره) مسجد مهدیه روستای وسطی کلا قائمشهر اشاره کرد و گفت: نهادینه کردن ارزش های غدیر و ایام غدیریه  وظیفه مهمی است که در دستور کانون مسجد است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مسجد مهدیه روستای وسطی کلا قائم شهر افزود: این جشن همراه با اهدای جایزه به برترین های مسابقات دهه امامت و ولایت و اجرای همگانی سرود سلام فرمانده بوده است.

پایان پیام/ 175