فعالان کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع کردند

فعالان کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع کردند

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱
الیاسی از توزیع ۵۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان با حفظ کرامت انسانی خبر داد و گفت: فعالان کانون شهدا روستای گرجی محله در ایام دهه امامت و ولایت، گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع کردند.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: فعالان کانون های مساجد به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفته اند و با اجرای برنامه های مواسات و همدلی سعی در عمل به فرمایشات رهبری کردند و کمکهای مومنانه خیرین را در اختیار نیازمندان قرار داده اند.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: کمک مومنانه در طول سال به همت فعالان کانون های مساجد در بین افراد نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: رسیدگی به امور نیازمندان از مهمترین وظایف کانون های مسجد است و مجموعه اعضای این کانون اقدام به فعالیت های مختلفی در راستای دستگیری از نیازمندان کرده اند.

 

الیاسی از توزیع 50 بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان با حفظ کرامت انسانی خبر داد و گفت: فعالان کانون شهدا روستای گرجی محله در ایام دهه امامت و ولایت، گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع کردند.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: اعضای کانون مسجد با هدف لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و‌ مواسات  و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه، در ایام دهه امامت و‌ ولایت به نیازمندان خدمت رسانی می کنند.

پایان پیام/ 175