توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در عید غدیر

توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در عید غدیر

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱
علی کریمی گفت: یکی از ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت، توزیع یکهزار پرس غذای گرم بود که در قالب طرح اطعام غدیر اجرا شد.

«علی کریمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت، توزیع یکهزار پرس غذای گرم بود که در قالب طرح اطعام غدیر اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج افزود: از آنجایی که در روایات به اطعام غدیر سفارش شده بنابراین با مشارکت اعضای کانون این طرح در روز عید غدیر اجرا شد.

 

وی بیان کرد: طرح اطعام غدیر در بین خانوارهای نیازمند و همچنین اهالی محله مسجد برگزار شد.

 

کریمی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه این دهه مبارک، توزیع ۱۰۰ بسته فرهنگی تبلیغی غدیر شامل سربند یا علی همراه با پیکسل بود که در بین کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۲ سال توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج ادامه داد: طرح هر خانه یک پرچم با توزیع ۱۱۰۰ پرچم منقش به نام مبارک حضرت علی (ع) اجرا شد.

 

وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح به همت بچه مسجدی های عضو کانون، پرچم های یا علی بر سر درب منازل اهالی محله مسجد نصب شد.

 

کریمی اضافه کرد: همچنین هم زمان با دهه امامت و ولایت طرح ختم قرآن کریم هدیه به ساحت مقدس حضرت علی (ع) برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج عنوان کرد: از دیگر برنامه های ویژه این دهه مبارک، نشست بصیرتی غدیر بود که با محوریت امام جماعت مسجد اجرا شد.

 

وی در خاتمه یادآور شد: در آستانه ورود به دهه امامت و ولایت فضای بیرونی و داخلی مسجد و کانون چراغانی و تزیین شد.

پایان پیام/ 586