برگزاری نخستین مهرواره «سرود کرامت غدیر» در استان کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری نخستین مهرواره «سرود کرامت غدیر» در استان کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱
جمشیدی گفت: نخستین مهرواره «سرود کرامت غدیر» در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

«پیمان جمشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: این مهرواره به مناسبت دهه امامت و ولایت، عید سعید غدیر خم و اشاعه فرهنگ علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شهر یاسوج با حضور گروه های منتخب سراسر استان به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

دبیر هنری نخستین مهرواره «سرود کرامت غدیر» استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به منظور توانمندسازی و افزایش بنیه علمی گروه های سرود استان سعی داریم در این دوره سه روزه علاوه بر اجراهای میدانی و پاتوقی کارگاه های آموزشی، فنی و مهارتی ویژه مربیان با حضور اساتید مطرح استان برگزار نماییم.

جمشیدی افزود: این روزها هنرهای دسته جمعی به خصوص سرود توانسته جایگاه بسیار عظیمی را در بین نسل جوان و نوجوان در سراسر کشور به دست بیاورد، لذا این روزها بهترین فضا برای اشاعه فرهنگ ایرانی و اسلامی و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان انقلابی دهه ۸۰ و ۹۰ از دریچه هنر بسیار ملموس و قابل ستایش است.

وی در پایان از تمامی دستگاه ها، نهادها و عوامل مشارکت کننده در این رخداد مهم فرهنگی تقدیر و تشکر کرد و گفت: مهرواره کرامت غدیر در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ تیر ماه در مرکز شهر یاسوج با حضور گروه های منتخب سرود استان در حال برگزاری است.

پایان پیام/ 82