پویش هر خانه یک ایستگاه صلواتی برگزار شد

پویش هر خانه یک ایستگاه صلواتی برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱
زینب رئیسی گفت: یکی از برنامه های ویژه دهه امامت و ولایت، برگزاری پویش هر خانه یک ایستگاه صلواتی به عشق مولا امیرالمومنین علی (ع) بود که در روز عید غدیر اجرا شد.

«زینب رئیسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که برنامه های بزرگداشت دهه امامت و ولایت با شعار همه مبلغ غدیر باشیم، اجرا شدند، گفت: یکی از برنامه های ویژه این دهه مبارک، برگزاری پویش هر خانه یک ایستگاه صلواتی به عشق مولا امیرالمومنین علی (ع) بود که در روز عید غدیر اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت در این باره، افزود: افرادی که تمایل به شرکت در این پویش داشتند در روز عید بزرگ غدیر جلوی خانه خود یک ایستگاه صلواتی برپا کرده و سپس فیلم کوتاه سه دقیقه ای از برپایی ایستگاه صلواتی را برای ما ارسال کردند.

 

وی بیان کرد: در روز عید غدیر به قید قرعه به ۳ نفر از نوجوانان و جوانانی که در پویش هر خانه یک ایستگاه صلواتی شرکت کرده بودند، جوایزی اهدا شد.

 

رئیسی ابراز کرد: پویش هر خانه یک پرچم شادی نیز در دهه امامت و ولایت برگزار شد و کسانی که در این پویش شرکت کردند تصاویری از نصب پرچم بر سر درب منازل خود را برای ما در واتس آپ ارسال کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت ادامه داد: به ۳ نفر از برگزیدگان این پویش نیز به قید قرعه جوایزی در روز عید غدیر اهدا شد.

 

وی اظهار کرد: همچنین در سالروز عید غدیر، جشن باشکوهی به همت نوجوانان عضو کانون برگزار شد.

 

رئیسی در خاتمه مولودی خوانی، سخنرانی و مسابقات فرهنگی را برخی از برنامه های ویژه این جشن عنوان کرد.

پایان پیام/ 586