جشن عید بزرگ غدیر به همت کانون «کریم اهل بیت (ع)» روستای «مقصود آباد» برگزار شد

جشن عید بزرگ غدیر به همت کانون «کریم اهل بیت (ع)» روستای «مقصود آباد» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱
دیندارلو با اشاره به اینکه جشن عید بزرگ غدیر به همت کانون فرهنگی هنری «کریم اهل بیت (ع)» روستای «مقصود آباد» شهرستان مرودشت فارس در این روستا،‌ برگزار شد، گفت: در این مراسم «اسماعیل خلیفه» شاعر استانی به سخنرانی پرداخت.

«محسن دیندارلو»، با اشاره به برگزاری جشن عید بزرگ غدیر به همت کانون فرهنگی هنری «کریم اهل بیت (ع)» روستای «مقصود آباد» شهرستان مرودشت فارس در این روستا،‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در این مراسم «اسماعیل خلیفه» شاعر استانی به سخنرانی پرداخت و مسابقه بین تمام رده های سنی، تجلیل از چهره های برتر فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بخش هایی از این مراسم بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «کریم اهل بیت (ع)» مسجد «ابوالفضل (ع)»، روستای «مقصود آباد» شهرستان مرودشت فارس با اشاره به اینکه تجلیل از کتابخوان ترین فرد روستا که با وجود داشتن صرفا مدرک سیکل، تقریبا تمام کتاب های کتابخانه را مطالعه کرده است، از دیگر برنامه های این روز بود، تاکید کرد: در این مراسم از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال و آمادگی جسمانی با مقام های استانی و کشوری تجلیل شد.

وی اضافه کرد:‌ اجرای سرود مردمی «سلام فرمانده»، توسط دانش آموزان نیز از برنامه های جذاب این مراسم بود که با استقبال خوبی روبرو شد و در نهایت توزیع بسته های فرهنگی شامل لوازم تحریر و کتاب و... بین تمامی دانش آموزان مدرسه ابتدائی روستا که به همت جمعی از اهالی و خیرین روستا تهیه شده بود،‌ انجام شد.

پایان پیام/ 130