مراسم عمامه گذاری طلاب در کانون «پیمان غدیر» جهرم انجام شد

مراسم عمامه گذاری طلاب در کانون «پیمان غدیر» جهرم انجام شد

تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱
پاشه گفت: آیین عمامه گذاری تعدادی از طلاب مدرسه علمیه «امام رضا (ع)» شهرستان جهرم با حضور مردم و حوزویان در کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» برگزار شد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مراسم جشنی به منظور گرامی داشت دهه امامت و ولایت در کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم افزود: در حاشیه این برنامه مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب علوم دینی شهرستان جهرم در فضایی معنوی همراه با برنامه مولودی‌خوانی و سخنرانی انجام شد.

 

وی بیان کرد: در این جشن تعداد سه نفر از طلاب مدرسه علمیه «امام رضا (ع)» شهرستان جهرم به دست حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم، معمم و به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

 

 پاشه عنوان کرد: این طلاب دوره‌ها و مراحل علمی لازم را پشت سر گذاشته و امروز به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت توفیق ملبس شدن را یافتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم اظهار کرد: اجرای سرود، اقامه نماز ظهر و عصر و پذیرایی نهار از دیگر برنامه های آیین جشن و سرور عید غدیر خم در کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» جهرم است.

 

به گزارش شبستان، همچنین از گذشته که مراسم جشن عید غدیر به همت آیت الله دژکام در این کانون فرهنگی هنری برگزار شده، قرائت عقد اخوت در برنامه های این جشن بوده است.

پایان پیام/ 691