فیلم سینمایی«هناس» برای بانوان شهرستان سلطانیه اکران شد

فیلم سینمایی«هناس» برای بانوان شهرستان سلطانیه اکران شد

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱
فیلم سینمایی«هناس» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد استان زنجان به صورت رایگان برای بانوان در شهرستان سلطانیه اکران شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب فیلم سینمایی «هناس» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد استان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سلطانیه روز سه شنبه ۲۸تیر ماه در محل امامزاده ام البنین شهرستان سلطانیه برای بانوان به صورت رایگان اکران شد.

 

امیرلو مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سلطانیه در حاشیه اکران فیلم گفت: تنها اقدام دشمنان ملت ایران برای توقف پیشرفت های علمی و فناوری ترور شخصیت های فاخر هسته ای ایران است، ولی با این وجود چرخه صنعت هسته ای با شهادت این عزیزان روشن و پر فروغ تر شده و امروز قائم به هیچ فردی نیست این یک جنبش تاریخی و پر فلسفه از یک عزم خلل ناپذیر است.

 

این فیلم به کارگردانی حسین دارابی و نویسندگی احسان ثقفی و مهدیه عین اللهی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه در ژانر درام عاشقانه،اجتماعی و خانوادگی روایتی عاشقانه از زندگی شهید داریوش رضایی نژاد از دانشمندان ترور هسته ای و از نخبگان علمی کشور است که توسط اسرائیل ترور شد.

 

بازیگرانی همچون «مریلا زارعی»، «بهروز شفیعی»، «وحید رهبانی»، «سیاوش طهمورث»، «سولماز غنی»، «امین میری»، «علیرضا نایینی » به ایفای نقش می پردازند.

پایان پیام/ 693