توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در شهرستان بهمئی

توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در شهرستان بهمئی

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱
بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در سراسر شهرستان بهمئی از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد، هئیت های مذهبی و گروه های جهادی طبخ و بین نیازمندان در مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، «سلمان تاج الدینی» در این زمینه، اظهار کرد: به مناسبت عید «غدیر خم» و با حمایت ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در سراسر شهرستان بهمئی از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد، هئیت های مذهبی و گروه های جهادی طبخ و بین نیازمندان در مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

 

مسئول قرارگاه پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر (عج) بهمئی افزود:شناسایی افراد نیازمند توسط گروه های اجتماعی، طلاب و هیئت های همکار در مساجد انجام می گیرد.

 

وی ادامه داد: این اقدام مهم نیز به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با مشارکت گروه های مردمی، هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی و هنری در مساجد این شهرستان نیز اجرایی شد.

 

تاج الدینیی در زمینه نحوه شناسایی افراد نیازمند هم گفت: در محلات و روستاهای شهرستان گروه های اجتماعی مردمی توسط طلاب همکار قرارگاه تشکیل شده اند که متشکل از معتمدین و روحانی محل و با کمک گرفتن از پایگاه های بسیج و برخی گروه های جهادی مقیم و هیئت های مذهبی کار شناسایی خانواده های نیازمند را انجام می دهند.

پایان پیام/ 82