طرح استعدادیابی سرود در کانون «دوستان آسمانی» جهرم اجرا شد

طرح استعدادیابی سرود در کانون «دوستان آسمانی» جهرم اجرا شد

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱
گواهیان گفت: به منظور شناسایی استعدادهای برتر در زمینه سرود، طرح استعدادیابی سرود در کانون فرهنگی هنری ‌«دوستان آسمانی» جهرم انجام شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور استعدادیابی سرود ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم فراخوان استعدادیابی میان بچه های مسجد اعلام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: تست استعدادیابی به منظور شناسایی استعدادهای برتر در این زمینه و با حضور متقاضیان عضویت در این گروه شب گذشته در این کانون فرهنگی هنری انجام شد.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این فراخوان استعدادیابی سرود ویژه نوجوانان مسجدی در رده سنی هشت تا ۱۶ سال انجام شده است، اضافه کرد: در این فراخوان از بچه های مسجد خواسته شد تا قطعه ای از سرودهای گروه سرود این کانون را تمرین کرده و به اجرا در آورند.

 

وی با اشاره به برگزاری چندین دوره جشنواره سرود «فجر» در این کانون فرهنگی و هنری، عنوان کرد: اعضای این کانون هر سال در جشنواره سرود «فجر» که به صورت ویژه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود در قالب گروه های سرود به رقابت می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» عنوان کرد: امسال نیز ۲۱ گروه سرود در این جشنواره حضور داشتند که در پایان با داوری آثار، به برترین ها جوایزی اهدا شد.

 

گواهیان با اشاره به اینکه گروه های سرود در این کانون پیشینه ای بیش از ۲۰ سال دارند، خاطرنشان کرد: گروه های سرود که متشکل از بچه های مسجد هستند، در مکان های مختلف در طول سال به اجرای برنامه می پردازند.

 

وی ادامه داد: اعضای گروه سرود را بچه های مقاطع مختلف تحصیلی به فراخور سن آنها تشکیل داده و از مقطع دبستان تا متوسطه دوم به صورت جداگانه در گروه های مختلف سرود این کانون فرهنگی و هنری به فعالیت می پردازند.

 

پایان پیام/ 691