پخش انیمیشن ویژه بچه های مسجد در کانون «امام صادق ‌(ع)» جهرم

پخش انیمیشن ویژه بچه های مسجد در کانون «امام صادق ‌(ع)» جهرم

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱
صادقی گفت: به همت کانون «امام صادق (ع)» و همزمان با دهه ولایت و امامت پخش انیمیشن ویژه گروه سنی خردسالان این کانون فرهنگی هنری انجام شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به هنر به ویژه فیلم و انیمیشن از جمله رویکردهای کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» بوده که به بهانه های مختلف ویژه بچه های مسجد انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: در جدیدترین برنامه این کانون و به مناسبت دهه ولایت و امامت، برنامه پخش انیمیشن ویژه گروه سنی خردسالان و نوجوانان انجام شد.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و همچنین شرکت در کلاس هفتگی به تماشای انیمشین جذاب پرداختند.

 

صادقی عنوان کرد: در اکران فیلم و همچنین انیمیشن ها سعی بر آن است که جنبه های آموزشی و تربیتی نیز در نظر گرفته شده تا علاوه بر جنبه سرگرمی به مسائل تربیتی و آموزشی نیز توجه شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در حالی به اجرادر آمد که بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» در جشن روز غدیر نیز میزبان محبان و دوستداران اهل بیت (ع) بودند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم اظهار کرد: مولودی خوانی، اجرای سرود، نورافشانی، قرعه کشی میان شرکت کنندگان و اهدای ۱۰ کارت هدیه و...از برنامه های این آیین بود.

 

صادقی ادامه داد: همچنین در این آیین اجرای خانوادگی سرود «سلام فرمانده» با حضور پرشور پسران و دختران دهه نودی انجام شد.

 

وی گفت: از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری در عید غدیر، برپایی ایستگاه صلواتی و موکب بود که در آن با توزیع شیرینی و شربت از شهروندان پذیرایی شد.

 

پایان پیام/ 691