اجرای طرح نهج البلاغه خوانی در اوقات فراغت تابستانی

اجرای طرح نهج البلاغه خوانی در اوقات فراغت تابستانی

تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۱
صمدالله سعیدی گفت: از ابتدای اوقات فراغت تابستانی طرح نهج البلاغه خوانی با هدف ترویج مفاهیم این کتاب ارزشمند آغاز شده است.

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های اوقات فراغت تابستانی، گفت: دوره های آموزش قرآن کریم شامل روخوانی، روانخوانی و تجوید یکی از این برنامه ها است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت افزود: یکی از برنامه های اوقات فراغت، برگزاری دوره های شرح مفاهیم و تفسیر قرآن کریم است.

 

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای اوقات فراغت تابستانی طرح نهج البلاغه خوانی با هدف ترویج مفاهیم این کتاب ارزشمند آغاز شده است.

 

سعیدی ابراز کرد: دوره های سبک زندگی اسلامی با محوریت اخلاق و رفتار اسلامی از دیگر برنامه های اوقات فراغت است که برای نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت ادامه داد: جلسات قرائت قرآن کریم نیز در ایام فراغت تابستانی به صورت هفتگی در حال برگزاری است.

 

وی اظهار کرد: فعالیت های ورزشی یکی دیگر از محورهای فعالیت های تابستانی کانون است که با هدف سلامتی و ایجاد روحیه شادی و نشاط در نوجوانان و جوانان مسجد برگزار می شود.

 

سعیدی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های اوقات فراغت برگزاری دوره های هنری همچون خیاطی و بافتنی در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز دوره های آموزش کمک های اولیه با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان برای اعضای کانون برگزار می شود.

پایان پیام/ 586