بسته پیشنهادی مردادماه ویژه طرح ملی شنبه‌های کتاب

بسته پیشنهادی مردادماه ویژه طرح ملی شنبه‌های کتاب

تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۱
ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور همسو با اجرای طرح ملی شنبه‌های کتاب و به تناسب مناسبت‌های مردادماه، بسته پیشنهادی را برای بچه‌های مسجد تدارک دیده است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: با توجه به مناسبت های واقع شده در مرداد ماه 1401 و بهره گیری مناسب از این ایام، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای اجرای طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد»، برای اعضای کانون ها و کتابخانه های مساجد کشور ، کتاب های پیشنهادی ذیل را معرفی می کند:

 

1- از نجران تا مدینه: نوشته محمدرضا انصاری ، انتشارات دلیل ما ، موضوع : ماجرای مباهله؛ این کتاب شامل۹۰ داستان از مباهله پیامبر اکرم (ص) با مسیحیان نجران است.

  

2- خادم ارباب کیست ؟ نویسنده سیدعلی‌اصغر علوی، انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)، موضوع : درس هایی از کلاس حضرت جَون؛ نگارنده در ابتدای کتاب با عنوان «پیش نوشتی برای منشور خادمین هیأت» آورده است : به جای نوشتن از اساسنامه و شرح وظایف و رسالت برای خادمین هیأت، کافی است خادم خود امام حسین (ع) معرفی شود؛ خادمی که عمری پا به پای امام(ع) زیسته و آئین نوکری آموخته و هم البته می آموزد. کسی که با امام حسین(ع) به کربلا آمده و خونش با خون های مطهر اصحاب عجین شده است. همان غلامِ سیاه اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت جَوْن(ع).

 

3- رحمت واسعه: اثر آیت الله العظمی محمدتقی بهجت، انتشارات مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی بهجت، موضوع: بیان خصائص رحمت واسعه خدا امام حسین(ع) ... «رحمت واسعه» بیان خصایص واسعه‌ی خدا، حضرت سیدالشهداء(ع) در اشارات فقیه عارف، حضرت آیت‌الله العظمی محمدتقی بهجت (قدس سره) است که به کوشش گروهی از محققان، گردآوری و تنظیم شده ‌است.

 

4- تدبر در ساحت بیت: نوشته احمدرضا اخوت، انتشارات مدرسه دانشجویی قرآن و عترت، موضوع: خانواده ؛ «تدبر در ساحت بیت» کتابی درباره اهمیت و قداست خانه و خانواده است. خانواده از منظر وحی، چرایی تشکیل خانواده، شیوه‌ها و مهارت‌های لازم برای تشکیل خانواده و ... سوالاتی هستند که این کتاب درصدد پاسخگویی به آنها است.

 

 

پایان پیام/ 9