اردوی جهادی ۴ روزه به همت بچه های مسجد در کانون «امام صادق (ع)» برگزار شد

اردوی جهادی ۴ روزه به همت بچه های مسجد در کانون «امام صادق (ع)» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۱
صادقی گفت: اردوی جهادی چهار روزه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» به منظور کمک به تکمیل یک منزل مسکونی محرومان برگزار شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی بچه های مسجد به منظور کمک به محرومان، گفت: این اردو با حضور پرشور بچه های مسجد به مدت چهار روز برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم با اشاره به اینکه کمک به محرومان همواره از توصیه های بزرگان دین بوده و از سوی آنان تاکیدات بسیاری نیز شده است، افزود: بچه های مسجد در این کانون با بهره گیری از منویات ائمه اطهار (ع)، به میدان حمایت از محرومان گام نهاده و خدماتی را در حد وسع و توان خود انجام می دهند.

 

وی بیان کرد: در قالب این اردو به همت بچه های مسجد و با مشارکت بسیج اصناف و کارگری، در عرصه عمرانی تکمیل ساخت و مرمت یک منزل مسکونی انجام شد.

 

صادقی با اشاره به اینکه این اردوی جهادی به مدت چهار روز از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ تیرماه برگزار شده است، عنوان کرد: در این مدت اقدامات عمرانی از قبیل دیوار کشی، مخلوط ریزی، تسطیح و کاشی کاری کف حیاط و تاسیسات (نصب منبع آب و لوله کشی آب و فاضلاب) این منزل مسکونی اجرا شد.

 

 وی بیان کرد: با توجه به فصل تابستان و لزوم غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، بخشی از فعالیت های مسجدی ها در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به انجام اردوی جهادی و یاری محرومان اختصاص پیدا کرده است. 

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم با قدردانی از نوجوانان مسجدی به منظور شرکت در این اردوی جهادی، اظهار کرد: اردوهای جهادی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به منظور کمک به اهالی مناطق محروم شهرستان، همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/ 691