برگزاری کلاس های تقویتی درسی ویژه بچه های مسجد در کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا

برگزاری کلاس های تقویتی درسی ویژه بچه های مسجد در کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا

تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۱
مرزبان از برگزاری کلاس های تقویتی درسی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» فسا خبر داد.

«محمدصادق مرزبان» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از فسا، گفت: توجه به مقوله علم و دانش از دغدغه های کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» است که همواره بر این امر تاکید دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا افزود: با توجه به این هدف و ضرورت تقویت بنیه علمی بچه های مسجد، برنامه های از سوی این کانون تدوین شده است.

 

وی بیان کرد: فصل تابستان فرصت مغتنمی است که در کنار پرداختن به فعالیت های سرگرمی و ورزشی، به تقویت بنیه علمی نیز توجه شود که ضرورت این مهم سبب شده تا کلاس های تقویتی ویژه بچه های مسجد در دستور کار قرار بگیرد.

 

مرزبان عنوان کرد: در فراخوانی که به همین منظور اعلام شده، کلاس های تقویتی درسی ویژه بچه های مسجد در رده های سنی دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم برنامه ریزی و به اجرا در می آید.

 

وی خاطرنشان کرد: این کلاس ها با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان و با تدریس اساتید برتر ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا با اشاره به اینکه شرط برگزاری این کلاس ها رسیدن به حد نصاب است، از بچه های مسجد خواست برای نام نویسی و شرکت در کلاس های تقویتی درسی اقدام کنند.

 

پایان پیام/ 691