«ملاقات در مساجد» موجب ارتقای سطح همدلی میان مردم و مسئولان می‌شود

«ملاقات در مساجد» موجب ارتقای سطح همدلی میان مردم و مسئولان می‌شود

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۱
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ملاقات و دیدارهای مردمی در مساجد را از جمله راه‌های ارتقای سطح همدلی میان مردم و مسئولین دانست.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، هفتاد و یکمین دیدار مردمی حجت الاسلام والمسلمین آقامیری، نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان محله امیرآباد واقع در منطقه شش در مسجد چهارده معصوم (ع) برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقامیری در حاشیه این دیدار که پس از نماز مغرب و عشاء و با حضور شهردار و معاونین منطقه شش برگزار شد، گفت: حضور پیوسته مسئولین و مدیران شهری در مسجد که بازتاب برآیند نیازها، خواسته‌ها و تمایلات گوناگون شهروندان است، فرصت مناسبی را برابر آنان فراهم می‌کند، تا تلقی عینی‌تر و ملموسی از مشکلات، انتقادها و پیشنهادها و نیازها داشته باشند.

 

وی افزود: بازخورد این ارتباط با محوریت مساجد می تواند به ارتقای سطح همدلی و همبستگی و افزایش درک متقابل مردم و مسئولین کمک شایانی کند.

 

گفتنی است، در این دیدار شهروندان درخواست های خود را مطرح و از سوی عضو شورای شهر و شهردار منطقه دستورات لازم برای رفع مشکلات و دغدغه های اهالی محله کشاورز در دستور کار قرار گرفت.

پایان پیام/ 40