تجلیل از فعالان مسجدی کانون امام علی (ع) جیرفت

تجلیل از فعالان مسجدی کانون امام علی (ع) جیرفت

تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۱
شامگاه امشب ۴ شهریورماه مراسمی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از اعضای گروه نمایش شهید ابراهیم هادی در مسجد امام علی (ع) جیرفت تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۴ شهریور ماه طی مراسمی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از اعضای گروه نمایش شهید ابراهیم هادی در مسجد امام علی (ع) جیرفت تجلیل شد.

 

«مجید خوبی زاده» در حاشیه این مراسم، هنر را ابزاری تاثیرگذار دانست و گفت: ابزار هنر در اجرای برنامه های فرهنگی، دینی و مذهبی نسبت به سایر ابزارها تاثیرگذاری بیشتری دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: هنر رساترین و قوی ترین ابزار برای انتقال پیام های دینی و مذهبی به مخاطبین است.

 

وی ابراز کرد: ما در کانون های مساجد فعالیت های هنری را دنبال می کنیم و تلاش داریم تا از این ظرفیت برای رساندن پیام های دینی و مذهبی به مردم استفاده کنیم.

 

خوبی زاده خاطرنشان کرد: هنر می تواند در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و همچنین در انتقال و ماندگاری پیام به مخاطبین قوی عمل کند.

 

«یونس میجانی» در حاشیه این مراسم، گفت: در این مراسم از گروه نمایش شهید ابراهیم هادی که متشکل از اعضای کانون امام علی (ع) است با اهدای جوایز نقدی و لوح سپاس تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: از آنجایی که اعضای این گروه در روزهای عید غدیر و مباهله با اجرای نمایش سعی کردند این وقایع مهم را به تصویر بکشند بنابراین تصمیم گرفتیم از آنها تجلیل کنیم.

 

وی یادآور شد: از اعضای این گروه نمایش ۱۷ نفره با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تجلیل شد.

 

میجانی در خاتمه عنوان کرد: بچه مسجدی های گروه نمایش شهید ابراهیم هادی در روز عید غدیر توانستند با اجرای جذاب قریب یکهزار نفر تماشا چی را جذب کنند.

پایان پیام/ 586