۱۴ شب عزا برای امام حسین (ع) در کانون «انصارالحجه» جهرم

۱۴ شب عزا برای امام حسین (ع) در کانون «انصارالحجه» جهرم

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۱
بهروزی از برگزاری آیین عزاداری و سوگواری ایام محرم به مدت ۱۴ شب به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «انصارالحجه» جهرم خبر داد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «انصارالحجه» جهرم آیین عزاداری و سوگواری شهادت امام حسین (ع) به مدت 14 شب برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «انصارالحجه» شهرستان جهرم افزود: سخنران 10 شب نخست این مراسم، حجت الاسلام دستداده معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم است که موضوع سخنرانی اش را به «تاریخ اسلام و پاسخگویی به سوالات و شبهات» اختصاص داده است.

 

وی بیان کرد: همچنین در چهار شب پایانی این مجلس نیز «مهدی فصاحت» از کارشناسان مذهبی نیز سخنرانی می کند که موضوع سخنرانی وی نیز «همگام با کاروان اسیران کربلا» است.

 

بهروزی عنوان کرد: مرثیه خوانی و نوحه سرایی در این 14 شب با نوای ذاکرانی همچون قناعت پیشه، ذاکری، میرزایی، غضنفری، عطایی و بشارتی انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «انصارالحجه» شهرستان جهرم در پایان با دعوت از عموم شهروندان برای شرکت در این مجلس و محفل حسینی، اظهار کرد: این مراسم از شب اول تا چهاردهم محرم از ساعت 22 دراین کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

پایان پیام/ 691