برگزاری کارگاه آموزشی «کودک خلاق» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین

برگزاری کارگاه آموزشی «کودک خلاق» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۱
قلی پور از برگزاری کارگاه آموزشی «کودک خلاق» ویژه والدین و مربیان در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان قیروکارزین خبر داد.

«مسلم قلی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قیروکارزین گفت: اهمیت بحث تربیت کودکان سبب شده تا کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان قیروکارزین به صورت تخصصی به این مسئله مهم ورود کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان قیروکارزین افزود: بدین سبب و با تدابیر اندیشیده شده، کارگاه آموزشی «تربیت کودک» با عنوان «کودک خلاق» در این کانون برگزار می شود.

 

وی به شیوه برگزاری این کارگاه اشاره کرد و ابراز داشت: این کارگاه آموزشی با محوریت بازی برگزار و در آن شیوه های تربیتی کودکان با استفاده و بهره گیری از بازی ها آموزش داده می شود.

 

قلی پور با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه آموزشی «کودک خلاق» اظهار کرد: هدف از تشکیل این کارگاه توانمند سازی کودکان با بازی و فعالیت های لذت بخش و هدفمند است.

 

وی با اشاره به گروه هدف شرکت کننده در کارگاه آموزشی تربیت کودک، خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی ویژه مادران، مربیان، معلمان و هرکس که به نحوی با کودک ارتباط دارد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: کارگاه تربیت کودک به همت این کانون فرهنگی هنری در هفت جلسه 2 ساعته و با بهره مندی از اساتید برجسته این حوزه انجام می شود.

 

قلی پور در پایان با دعوت از علاقمندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی، گفت: این کارگاه به صورت تئوری و عملی برگزار می شود.

پایان پیام/ 691