کانون «مکتب الصادق (ع)» فیروزآباد میزبان ارادتمندان به سیدوسالار شهیدان (ع) است

کانون «مکتب الصادق (ع)» فیروزآباد میزبان ارادتمندان به سیدوسالار شهیدان (ع) است

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۱
حیدری نژاد گفت: آیین عزاداری و سوگواری سالروز شهادت سیدوسالار شهیدان (ع) در دهه اول محرم به میزبانی کانون فرهنگی هنری «مکتب الصادق (ع)» فیروزآباد برگزار می شود.

«یونس حیدری نژاد» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از فیروزآباد، با تسلیت فرارسیدن ایام محرم حسینی به تشریح برنامه های کانون فرهنگی هنری «مکتب الصادق (ع)» شهرستان فیروزآباد پرداخت و گفت: این کانون فرهنگی هنری در دهه اول محرم میزبان ارادتمندان به سیدو سالار شهیدان (ع) است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مکتب الصادق (ع)» فیروزآباد، افزود: در آیین عزاداری و سوگواری ایام شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش حجت الاسلام «فاطمی نسب» کارشناس مسائل مذهبی به سخنرانی در رابطه با پیرامون قیام امام حسین (ع) می پردازد.

 

وی بیان کرد: همچنین شرکت کنندگان در این مجلس و محفل امام حسینی (ع) در کانون فرهنگی هنری «مکتب الصادق (ع)» شهرستان فیروزآباد از نوای مرثیه خوانی و نوحه سرایی «عارف ابراهیمی» و «سیدمهرداد میرزاده» از ذاکران اهل بیت (ع) بهره مند می شوند.

 

حیدری نژاد با اشاره به زمان برگزاری این آیین، عنوان کرد: آیین عزاداری سیدوسالار شهیدان (ع) در کانون فرهنگی هنری «مکتب الصادق (ع)» فیروزآباد از روز جمعه هفتم مرداد ماه همزمان با شب اول محرم همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

وی با قدردانی از همیاری مجمع «فاطمیون» شهرستان فیروزآباد در برگزاری این مراسم، از عموم شهروندان برای شرکت در مجلس عزای اباعبدالله الحسین (ع) دعوت کرد.

پایان پیام/ 691