عزاداری کانون «منتظران نور» جهرم به مدت ۲ ماه برگزار می شود

عزاداری کانون «منتظران نور» جهرم به مدت ۲ ماه برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۱
نیکجو از برگزاری آیین سوگواری و عزاداری شهادت امام حسین (ع) در طول ماه محرم و صفر در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم ماه عزا و مصیبت اهل بیت (ع)، گفت: مراسم سخنرانی و عزاداری سرور شهیدان حضرت امام حسین (ع) و اصحاب باوفایش از اول محرم به مدت 2 ماه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» با اشاره به برنامه های عزاداری این کانون در دهه اول محرم، افزود: عزاداری دهه اول ماه محرم به مدت 10 شب و با سخنرانی حجت الاسلام «نسابه» در پنج شب اول و سخنرانی حجت الاسلام «مدبر» امام جمعه جهرم در پنج شب دوم انجام می شود.`

 

وی بیان کرد: همچنین این مراسم تا پایان ماه صفر با حضور و سخنرانی دیگر روحانیون سطح شهرستان و مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) ادامه پیدا می کند.

 

نیکجو عنوان کرد: همچنین به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم آیین دیگری به مدت 10 شب و با اجرای برنامه سخنرانی و مرثیه سرایی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در این برنامه حجت الاسلام «شیرزادی» به ایفای سخنرانی می پردازد، خاطرنشان کرد: «سروش» و «نیکجو» از ذاکران اهل بیت (ع) نیز در این آیین سوگواری مرثیه سرایی می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم گفت: این برنامه از شب اول ماه محرم از ساعت 20 و 30 دقیقه در امامزاده «حنظلیه (ع)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

وی در پایان از عموم شهروندان برای شرکت در آیین های سوگواری ایام محرم در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» دعوت کرد.

پایان پیام/ 691