نماهنگ «پیام عاشورا» رونمایی شد

نماهنگ «پیام عاشورا» رونمایی شد

تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
نماهنگ «پیام عاشورا» کاری از موسسه فرهنگی هنری رهپویان حرم شهرستان مهریز است که همزمان با ماه محرم و به همت بچه‌های کانون امام حسن مجتبی(ع) تهیه و تولید شد.

«مهدی زارع» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از تولید نماهنگ «پیام عاشورا» همزمان با ماه محرم و توسط گروه سرود «رهپویان حرم» وابسته به کانون امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و اظهار کرد: این اثر سروده ای از سید محمد صادق آتشی است که با آهنگ سازی مهدی زارع، تنظیم حسن برزگری و کارگردانی، صدابرداری، فیلمبرداری و تدوین موسسه رهپویان حرم تولید و رونمایی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) (در جوار مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد) با بیان اینکه این نود و ششمین اثر تولید شده توسط کانون امام حسین مجتبی(ع) است، تصریح کرد: این کار با هدف نشر ارزش‌های اهل بیت(ع) و فرهنگ عاشورا تهیه و تولید و با استقبال گسترده‌ شبکه های مختلف سیما روبرو شده است. مقرر است این اثر فاخر در طول ماه محرم، در مکان های مختلف شهرستان و استان اجرا می شود.

 

وی تاکید کرد: حدود 150 نفر از کودکان و نوجوانان با همراهی خانواده‌ها در تهیه‌ این اثر شرکت کرده اند.

 

زارع با بیان اینکه موسسه فرهنگی هنری رهپویان حرم ۲۸۶عضو اعم از دختران و پسران دارد و دغدغه‌ این موسسه، تربیت جوانان مؤمن و انقلابی است، خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) فعالیت خود را با عضویت تعدادی از افراد ولایت‌مدار روستای عصمت آباد مهریز یزد آغاز کرد و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های مساجد و انجام کار فرهنگی مورد نیاز جامعه اقدام به تشکیل کلاس سرود و موسیقی کرده است. 

پایان پیام/ 40