اجرای «نذر قربانی» به نیت سلامتی امام زمان (عج) در کانون «منتظران نور» جهرم

اجرای «نذر قربانی» به نیت سلامتی امام زمان (عج) در کانون «منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
نیکجو گفت: طرح «نذر قربانی» به نیت سلامتی امام زمان (عج) با قربانی کردن ۲ راس گوسفند در روز عاشورا به اجرا در آمد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح «نذر قربانی» از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم است که در مناسبت های مختلف به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور فرج حجت بن الحسن (ع) به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به اجرای مرحله جدیدی از طرح «نذر قربانی» از سوی این کانون فرهنگی هنری، افزود: به مناسبت ماه محرم و روز عاشورا طرح «نذر قربانی» به منظور انجام سنت نیکوی قربانی و کمک به اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم اجرا شد.

 

وی بیان کرد: در راستای اجرای پویش «نذر قربانی» در این کانون فرهنگی هنری تعداد ۲ رأس گوسفند تهیه و پس از ذبح آن و همچنین بسته بندی گوشت ها، میان خانواده های کم بضاعت محله توزیع شد.

 

نیکجو با اشاره به اینکه این اقدام نیکوکارانه در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌ های نیازمند اجرا شده است، عنوان کرد: هزینه تهیه و خرید گوسفندان نیز از سوی خیران و اهالی مسجد تامین شد که از آنها بابت این اقدام نیک و خیرخواهانه قدردانی می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه این طرح اشاعه، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد را نیز دنبال می‌کند، گفت: امیدواریم این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مؤمنانه با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم در پایان با قدردانی از تلاش و همت خیران و بچه های مسجد در اجرای این پویش، خواستار تداوم همکاری ها در راستای خدمات رسانی به اقشار محروم و کم بضاعت جامعه شد.

 

 

 

پایان پیام/ 691