نماهنگ «لک لبیک» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

نماهنگ «لک لبیک» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
حضوری گفت: نماهنگ «لک لبیک» به همت مرکز رسانه ای کانون فرهنگی هنری «الزهرا (ع)» تولید و در فضای مجازی به اشتراک در آمد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مرکز رسانه ای کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در جدیدترین آثار خود، نماهنگ «لک لبیک» را تولید کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این نماهنگ مرتبط با ایام محرم و مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت (ع) در برنامه های این کانون فرهنگی هنری بوده است.

 

وی بیان کرد: نماهنگ «لک لبیک» که مدت زمان آن 6 دقیقه و 28 ثانیه است در فضای مجازی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» و شبکه هایی همچون «آپارات» بارگزاری و به اشتراک گذاشته شده است.

 

حضوری با اشاره به اینکه این نماهنگ توسط بچه های مسجد تدوین و تنظیم شده است، عنوان کرد: فیلمبرداران این اثر «محمد مصدقی» و «مهدی اکبریان» بوده و «حسین پورشاهیان» نیز تایپوگرافی آن را بر عهده داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با قدردانی از عوامل ساخت این اثر فاخر، گفت: از ابتدای راه اندازی مرکز  رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تا کنون نماهنگ های زیبا در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی تولید شده است.

 

وی عنوان کرد: پیش از این نیز نماهنگ هایی همچون «ماه من علی (ع)»، «آخرین قدم»، «خورشید» و... به همت بچه های مسجد در این مرکز رسانه ای تولید و به اشتراک گذاشته شده است.

 

پایان پیام/ 691