پویش نذر آب میوه و آب معدنی اربعین به همت کانون شهید گراییلی قائمشهر

پویش نذر آب میوه و آب معدنی اربعین به همت کانون شهید گراییلی قائمشهر

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
مهرنیا گفت: پویش نذر آب میوه و آب معدنی اربعین کاری از کانون شهید گراییلی قائمشهر و موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) قائمشهر است که تلاش داریم تا همه در اربعین سهیم شوند.

«مهدی مهرنیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران افزود: اربعین حسینی زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است و تلاش داریم تا همه در برپایی مراسم اربعین حسینی سهیم باشند.

 

مسئول امور فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی قائم شهر افزود: اربعین متعلق به همه مردم جهان است و حضور میلیونی در پیاده روی و مراسم اربعین بیانگر دلدادگی به امام حسین(ع) در تمام جهان است و همه ما باید در این راستا دین خود را به امام خود نشان دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: پویش نذر آب میوه و آب معدنی کاری از موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان قائم شهر است که افراد به هرمقداری از نذورات خود را صرف خرید آب میوه و آب معدنی و اهدا به اربعین حسینی می کنند.

 

مهرنیا گفت: افراد برای کمک به این کار خیر و شرکت در ثواب اربعین می توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت 5892101396495760 به نام موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) قائم شهر واریز کنند.

 

وی یادآور شد:  کانون شهید گراتییلی قائم شهر دو موکب در اربعین دارد که یک موکب در عمود 287 نجف و دیگری در کربلاست و میزبان همه دلدادگان به امام حسین(ع) است.

پایان پیام/ 175