مهرواره بانور در شهرستان جیرفت اجرا می شود

مهرواره بانور در شهرستان جیرفت اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
حجت الاسلام حسین محمدی گفت: مهرواره بانور ویژه بانوان تلاشگر برای تعالی خانواده برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «حسین محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: مهرواره بانور ویژه بانوان تلاشگر برای تعالی خانواده برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: این مهرواره برای بانوان فعال مسجدی است که در رفع مشکلات خانوادگی اهالی محله تلاش می کنند.

 

وی بیان کرد: بانوانی از سنگر مسجد که نور آفرین هستند و دست در دست یکدیگر در یک حرکت همگانی و ملی برای حل مشکلات حوزه خانواده تلاش می کنند تا نور امید بر دل ها بتابند.

 

حجت الاسلام محمدی ابراز کرد: حل مسائل ازدواج و تشکیل خانواده، اقتصاد در خانواده، روابط زوجین، سبک زندگی اسلامی، فرزند آوری، سلامت در خانواده و فرزند پروری بخشی از محورهای برگزاری این مهرواره است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: مهرواره بانور فرصتی برای روایت تلاش های مومنانه و مجاهدت های انقلابی بانوان است تا در بخش خاطره نویسی تبیین کنند و جهادی دیگر رقم بزنند.

 

وی در خاتمه ضمن دعوت از بانوان مومن مسجدی برای شرکت در این مهرواره عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در مهرواره بانور می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه مراجعه کنند.

پایان پیام/ 586