طرح کمک مومنانه با توزیع ۱۰۸ بسته معیشتی برگزار شد

طرح کمک مومنانه با توزیع ۱۰۸ بسته معیشتی برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
محمد مهدوی فر گفت: تعداد ۱۰۸ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و گوشت قرمز در قاب طرح کمک مومنانه در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

«محمد مهدوی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اجرای برنامه های ویژه ماه محرم، گفت: طبق روال هر ساله امسال نیز مراسم عزاداری و سوگواری در دهه اول محرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: به همت بچه مسجدی های عضو کانون این مراسم سوگواری همزمان در ۳ روستا برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در کنار مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع)، ایستگاه صلواتی نیز برپا شده و بچه مسجدی ها در این ایستگاه ها خدماتی همچون پذیرایی از عزاداران حسینی و پشت ماشین نویسی ارائه کردند.

 

مهدوی فر ابراز کرد: طرح هر خانه یک پرچم نیز در آستانه ورود به ماه محرم اجرا شده و در این راستا تعداد ۵۰ پرچم به مساجد اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: طرح اطعام حسینی یکی دیگر از برنامه های ویژه ماه محرم بود که در دهه اول با پخت و توزیع ۸ هزار پرس غذا اجرا شد.

 

وی با اشاره به سرکشی از خانواده های نیازمند، اظهار کرد: همچنین تعداد ۱۰۸ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و گوشت قرمز در قاب طرح کمک مومنانه در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

مهدوی فر اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در ماه محرم، توزیع برنج بین هیئت های مذهبی شهرستان بود که با همکاری بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد علوی و خیرین گروه جهادی فدائیان رهبر انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد در خاتمه یادآور شد: علاوه بر این نیز ۲ سری جهیزیه هر یک به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال به زوجین بی بضاعت اهدا شد.

پایان پیام/ 586