اردوی شنا ویژه نوجوانان کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

اردوی شنا ویژه نوجوانان کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
نیکجو گفت: اردوی شنا ویژه نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه با ورود به فصل تابستان، ورزش مفرح شنا رونق بیشتری به خود می گیرد و در برنامه های اوقات فراغت بچه های مسجد گنجانده می شود، گفت:این کانون فرهنگی هنری به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، برنامه های ورزشی مفرح و با نشاطی را در برنامه خود دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه شنا نیز به عنوان یک تفریح خوب در فصل گرم پیش رو به طور ویژه دیده شده است، افزود: شنا به عنوان ورزشی که مورد تاکید بزرگان دین است با اقبال مسجدی ها واقع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه شنا از جمله ورزش هایی است که بزرگان دین نسبت به آن توجه وافری داشته و این مهم در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی این کانون فرهنگی هنری برنامه اردوی شنا ویژه کودکان و نوجوانان مسجدی انجام شد که با استقبال خوب بچه های مسجد همراه بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم گفت: در این اردوی مفرح و با نشاط، جمعی از بچه های گروه نوجوانان این کانون فرهنگی هنری حضور داشتند که ساعتی را به ورزش مفرح شنا اختصاص دادند.

 

وی اظهار کرد: این برنامه در استخر مجموعه ورزشی «اروند» برگزار و حدود ۴۰ نفر بچه های مسجد در اردوی شنا شرکت کردند.

 

حضوری عنوان کرد: برنامه مفرح تفریحی و ورزشی شنا، از ابتدای تابستان مورد توجه این کانون فرهنگی هنری قرار گرفته و گروه های سنی مختلف به صورت جمعی در این برنامه شرکت می کنند.

پایان پیام/ 691