افتتاح استودیوی تخصصی ضبط و تولید سرود برای بچه‌های مسجد

افتتاح استودیوی تخصصی ضبط و تولید سرود برای بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
گلخن‌تاب با اشاره به افتتاح استودیو آوا ویژه تولید و ضبط سرود بچه‌های مسجد، گفت: این استودیو فرصت کار حرفه‌ای در حوزه تولید و تدوین سرود و نماهنگ را برای فعالان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فراهم می‌کند.

«حمیدرضا گلخن‌تاب» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به افتتاح استودیو آوا به همت بچه های مسجد امام خمینی(ره) لارستان، اظهار کرد: کار ساخت و تجهیز این استودیو که به صورت تخصصی فرصت تولید و ضبط سرود را برای بچه های مسجد فراهم می کند، توسط اعضاء و گروه جهادی کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام خمینی(ره)» در جوار مسجد امام خمینی(ره) لارستان، تصریح کرد: ساخت و تجهیز این استودیو نزدیک به 300 میلیون تومان هزینه داشته که 30 میلیون تومان آن را ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری جنوب فارس و حدود 250 میلیون تومان را هم خیران تامین کرده اند و البته برای باقی هزینه ها هنوز مقروض هستیم.

 

گلخن‌تاب درباره سطح کیفی تجهیزات استودیو آوا تصریح کرد: این تجهیزات در بخش صدا کامل است اما چون در کنار ضبط صدا، ضبط تصویر را هم انجام می دهیم هنوز برای ضبط تصویر دوربین تخصصی را تهیه نکرده ایم.  

 

وی اضافه کرد: بچه های مسجد برای کار در این استودیوی تخصصی آموزش های لازم را می بینند و در کنار ضبط صدا و تصویر کار تدوین را هم انجام می دهند. علاوه بر اعضاء و فعالان کانون امام خمینی(ره)، بچه های دیگر کانون های شهرستان نیز می توانند از این استودیو برای تولید و ضبط سرود و نماهنگ استفاده کنند.

 

گلخن‌تاب با بیان اینکه پیش از راه اندازی استودیو آوا نیز بچه های کانون در حوزه سرود فعالیت داشتند، گفت: اما این فعالیت مستمر و حرفه ای نبود در حالی که اکنون ما با راه اندازی گروه سرود «معراج» و افتتاح این استودیو فرصت تولید آثار فاخر و حرفه ای را داریم چنان که سرود و نماهنگ ویژه را برای هفته دفاع مقدس در دست تولید داریم که همزمان با آن ایام رونمایی می شود. پیش از این نیز سرودی را برای عید غدیر و نیز نماهنگی را برای محرم حسینی تولید کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام خمینی(ره)» با اشاره به سابقه 15 ساله فعالیت این کانون مسجدی، خاطرنشان کرد: در این کانون برای خواهران و کودکان و نوجوانان دوره های متعدد برگزار می شود.

 

گفتنی است، استودیو آوای کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) ویژه تولید و ضبط سرود همزمان با محرم حسینی و با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «سید مختار موسوی‌خرم» امام جمعه لارستان به صورت رسمی افتتاح شد.

 

 

پایان پیام/ 9