برگزاری مسابقات ‌جام ‌والیبال‌ در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری مسابقات ‌جام ‌والیبال‌ در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
گواهیان از برگزاری مسابقات جام والیبال ویژه بزرگداشت «شهید همدانی» در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، ویژه برنامه های متنوعی در فصل تابستان در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: برگزاری مسابقات ورزشی نیز از جمله این برنامه ها بوده که در رشته های مختلف ورزشی برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: به همت واحد تربیت‌بدنی این کانون فرهنگی هنری و به مناسبت بزرگداشت «سردار شهید حسین همدانی» یک دوره مسابقات والیبال در زمین پشت مسجد برگزار می شود.

 

گواهیان به جزییات برگزاری این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بوده و به صورت گروهی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: تعداد مجاز شرکت کنندگان برای هر تیم ۹نفر بوده و هزینه ورودی به جام ۲۵۰هزارتومان برای هر تیم در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در مسابقات جام والیبال مسئول تا روز شنبه 29 مرداد ماه فرصت دارند تا با مراجعه به مسئول گروه «امام کاظم‌ (ع)» نام نویسی کنند.

 

گواهیان در پایان اظهار کرد: ایجاد صمیمیت و همدلی میان بچه های مسجد و در کنار آن مشارکت در کار گروهی و همچنین توجه به سلامت جسمانی آنها از اهداف برگزاری این قبیل برنامه ها در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به شمار می آید.

 

پایان پیام/ 691