برگزاری ویژه برنامه عزاداری دهه سوم محرم ویژه خواهران در کانون «امام رضا (ع)» گراش

برگزاری ویژه برنامه عزاداری دهه سوم محرم ویژه خواهران در کانون «امام رضا (ع)» گراش

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
مقتدری از برگزاری ویژه برنامه عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان در دهه سوم محرم ویژه خواهران در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: ویژه برنامه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دهه سوم ماه محرم در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)»گراش برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این ویژه برنامه ویژه خواهران مسجدی با سخنرانی «فقیر»  استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان گراش همراه است.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری این برنامه، بیان کرد: این برنامه از روز پنج شنبه 27 مرداد ماه به مدت 10 روز در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برگزار می شود.

 

مقتدری با دعوت از عموم خواهران مسجدی برای شرکت در این مجلس عزاداری سید و سالار شهیدان، عنوان کرد: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» و هیات «بین الحرمین» شهرستان گراش برگزار می شود.

 

وی همچنین به دیگر مراسم عزاداری این کانون فرهنگی هنری در دهه سوم محرم اشاره کرد و اظهار داشت: ویژه برنامه «منزل به منزل عاشقی» ویژه دهه سوم محرم روز پنجشنبه 27 مردادماه از ساعت 22 به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش با اشاره به اینکه این برنامه با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی مذهبی همراه است، عنوان کرد: سخنران این مراسم حجت الاسلام «محمد پرهیزگار» بوده و قرائت زیارت عاشورا نیز با نوای «یونس یونسی» از ذاکران اهل بیت (ع) انجام می شود.

 

 

پایان پیام/ 691