شرکت نوجوانان مسجدی عضو کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم در اردوی کوهنوردی

شرکت نوجوانان مسجدی عضو کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم در اردوی کوهنوردی

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
حضوری گفت: نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «‌الزهرا (س)» به صورت جمعی در یک اردوی مفرح کوهنوردی شرکت کردند.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم گفت: از جمله تفریحات مفرح بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» پرداختن به برنامه های ورزشی به ویژه اردوهای کوهنوردی است که در ایام تابستان و در راستای غنی سازی اوقات فراغت مسجدی ها انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم  با اشاره به اینکه  این کانون در راستای غنی سازی اوقات فراغت، توجه به امر ورزش و تفریح و همچنین توجه به کار گروهی این ورزش مفرح را در برنامه خود قرار داده اند، افزود: در برنامه کوهنوردی نوجوانان مسجدی که روز گذشته انجام شد، تعداد ۳۰ نفر از بچه های مسجد حضور داشتند.

 

وی بیان کرد: این اردوی کوهنوردی به مقصد ارتفاعات شهر جهرم ویژه بچه های مسجد در مقاطع تحصیلی هفتم، هشتم و نهم متوسطه برگزار شد.

 

حضوری با بیان اینکه اردوی کوهنوری به عنوان یک برنامه مفرح و مورد علاقه بچه های مسجد و جوانان مطرح است، عنوان کرد: اردوی کوهنوردی در این کانون فرهنگی هنری مورد تاکید بوده و برگزاری آن با استقبال مسجدی ها مواجه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در کنار پرورش معنوی بچه های مسجد، اهمیت به ورزش به ویژه ورزش های گروهی و همگانی مورد توجه و تاکید این کانون فرهنگی هنری قرار دارد، عنوان کرد: اردوی کوهنوردی علاوه بر یک تفریح مفرح زمینه همبستگی و یکدلی بچه های مسجد را فراهم می کند تا در سایر امورات نیز به مشارکت دسته جمعی بپردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان اظهار کرد: با برنامه ریزی هایی که در هر کدام از گروه های این کانون فرهنگی هنری انجام می شود، علاوه بر سایر فعالیت ها، برنامه کوهنوردی نیز گنجانده شده است.

 

پایان پیام/ 691