دبیرخانه فرهنگی و هنری نسیم وحدت در رمشک راه اندازی می شود

دبیرخانه فرهنگی و هنری نسیم وحدت در رمشک راه اندازی می شود

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: دبیرخانه فرهنگی و هنری نسیم وحدت در شهر رمشک راه اندازی می شود.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: دبیرخانه فرهنگی و هنری نسیم وحدت در شهر رمشک راه اندازی می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: این مهم با هدف شناسایی استعداد ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری انجام می شود.

 

وی با اشاره به دیدار با هنرمندان و امام جمعه اهل سنت شهر رمشک، تاکید کرد: این دیدار با هدف وحدت و همدلی، هم افزایی و هم گرایی در برنامه های فرهنگی و هنری صورت گرفت.

 

مسلمی مهنی راه اندازی دبیرخانه فرهنگی و هنری نسیم وحدت را راهی برای پاسخ به نیازهای فرهنگی شهر رمشک برشمرد و اضافه کرد: کلیه فعالیت ها و نیاز های فرهنگی این منطقه از طریق دبیرخانه پیگیری می شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با اشاره به بازدید از مدرسه علوم دینی اهل سنت، اظهار کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متنوع در منطقه رمشک در سایه وحدت و همدلی، هم افزایی و هم گرایی بین اهل سنت و شیعه محقق می شود.

 

وی با تاکید بر لزوم گسترش عدالت فرهنگی ابراز کرد: همه استحقاق بهره مندی از امکانات فرهنگی و هنری را به صورت یکسان و برابر دارند و نیاز سنجش فرهنگی از اولویت ها است.

 

مسلمی مهنی یادآور شد: ترویج قرآن و آموزه های قرآنی از طریق برگزاری مسابقات و جشنواره های قرآنی در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه احیاء هنر و فرهنگ بومی را از دیگر اولویت ها برشمرد و عنوان کرد: مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در فضای حقیقی و مجازی از دغدغه های اصلی ما است که باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

پایان پیام/ 586