برگزاری کنگره شعر عاشورایی «قلم‌های تشنه»

برگزاری کنگره شعر عاشورایی «قلم‌های تشنه»

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
کنگره شعر عاشورايي «قلم‌هاي تشنه» همزمان با ايام عزاداري سيد و سالار شهيدان، با مشارکت کانون فرهنگي هنري محبان علي‌اکبر (ع) کرمانشاه برگزار مي‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «میثم مقدسی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری کنگره شعر عاشورایی با عنوان «قلم‌های تشنه» با مشارکت کانون فرهنگی هنری محبان علی‌اکبر (ع) خبر داد و افزود: فراخوان کنگره به تازگی منتشر شده است و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند اشعار خود را در همه قالب‌های شعر فارسی ارسال کنند، ضمن اینکه بخش ویژه کنگره، پذیرای اشعار با گویش کوردی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان علی‌اکبر (ع) کرمانشاه افزود: آثار ارسالی به کنگره شعر عاشورایی باید در قالب word  یا PDF بوده و حداقل آثار ارسالی 3 اثر باشد، همچنین درج مشخصات، نشانی و تلفن تماس نیز ضروری است.

 

دبیر کنگره شعر عاشورایی «قلم‌های تشنه» گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره واتس‌اپ 09918353059، پست الکترونیکی Kongerehshereashoraei@gmail.com و یا به نشانی دبیرخانه کنگره واقع در: کرمانشاه، خیابان خیام، حوزه هنری انقلاب اسلامی ارسال کنند؛ همچنین صفحه اینستاگرام کنگره به نشانی Kongeresher_ashouraei  نیز اطلاعات جامع دیگر در مورد این رویداد فرهنگی را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.

 


گفتنی است این کنگره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، سازمان بسیج هنرمندان، محفل ادبی بیستون، کانون فرهنگی هنری و هیئت محبان شاهزاده حضرت علی‌اکبر (ع) حسینیه مقدسی و برخی دیگر از نهادها برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/ 9