گسترش فعالیت های فرهنگی در رمشک با اولویت کاهش آسیب های اجتماعی

گسترش فعالیت های فرهنگی در رمشک با اولویت کاهش آسیب های اجتماعی

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: با همکاری روحانیون اهل سنت مبارزه با آسیب های اجتماعی، تقویت جشنواره های فرهنگی و اجتماعی کاهش آسیب های فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

«بهرام مسلمی مهنی » در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب، با اشاره به سفر رمشک و دیدار با مولوی و امام جمعه اهل سنت رمشک، گفت: این نشست با حضور جمعی از علمای سنت با محوریت همگرایی و تبادل نظر در خصوص مباحث فرهنگی برگزار شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: یکی از مصوبات این سفر، افزایش فعالیت های فرهنگی در این منطقه بود که مقرر شد در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت گسترده ای با حمایت اداره کل انجام شود.
 
وی وحدت و همدلی شیعه و سنی را مثال زدنی شمرد و ابراز کرد: باید با افزایش دوستی، برادری و برابری بین شیعه و سنی اجاره ندهیم دشمنانی که به دنبال اهداف تفرقه افکنانه هستند به مقاصد شوم خود برسند.
 
مسلمی مهنی با تاکید بر این که باید شناسایی آسیب اجتماعی در اولویت کار فرهنگی قرار بگیرد، اظهار کرد: برنامه های فرهنگی متنوع با هدف شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی در نظر گرفته شده است. 
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در خاتمه از اجرای برنامه های فرهنگی در سطح گسترده در رمشک خبر داد و عنوان کرد: مبارزه با آسیب های اجتماعی، تقویت جشنواره های فرهنگی و اجتماعی کاهش آسیب های فضای مجازی با استفاده از روحانیون اهل سنت در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/ 586