مراسم نکوداشت روزجهانی مسجد با تجلیل از فعالان مساجد استان زنجان برگزار می شود

مراسم نکوداشت روزجهانی مسجد با تجلیل از فعالان مساجد استان زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
اسلامی گفت: به مناسبت روز جهانی مسجد، از ۴۰ تن از ائمه جماعت مساجد، هیات امنا، مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد و فعالان فرهنگی کانونی در روز ۲ شهریور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تجلیل خواهد شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و با تصویب سازمان کنفرانس اسلامی،۳۰ مرداد که مصادف با به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها می باشد، روز جهانی مسجد نامگذاری شده است.

 

محسن اسلامی ادامه داد: به همین منظور مراسم نکوداشتی با حضور فعالان برتر در مساجد از جمله هیأت امنا، ائمه جماعت مساجد، خادمان مساجد و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این مراسم در روز 2 شهریور با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در محل تالار اندیشه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

 

این مسئول ادامه داد: در این مراسم از پنج فعال مسجدی از شهرستان سلطانیه، 20 فعال مسجدی از شهرستان زنجان، پنج فعال مسجدی از شهرستان خدابنده، پنج فعال مسجدی شهرستان طارم و پنج فعال مسجدی از شهرستان ابهر تجلیل خواهد شد.

 

اسلامی اضافه کرد: در این مراسم برگزاری دوره های تئاتر بچه های مسجد با همکاری حوزه هنری استان زنجان کلید خواهد خورد.

پایان پیام/ 693