برگزاری آیین پاسداشت آزادگان در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری آیین پاسداشت آزادگان در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
گواهیان گفت: آیین گرامی داشت ورود آزادگان به میهن اسلامی و پاسداشت اسرای دوران دفاع مقدس در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: 26 مردادماه در تقویم کشورمان با ورود دلیرمردانی به میهن اسلامی گره خورده که برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی سال ها مشقت اسارت در زندان های رژیم بعث عراق را تحمل کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این دلیرمردان پس از جان فشانی در دوران جنگ تحمیلی به اسارت رژیم بعث در آمده و پس از هشت سال دوری از خانه و کاشانه خود به کشورشان بازگشتند.

 

وی بیان کرد: به پاس این رشادت های جانانه آزادگان سلحشور کشورمان، یک روز در تقویم به نام آنها نام نهاده شده که فرصتی برای قدردانی از آن عزیزان است.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: همچنین 26 مرداد ماه فرصتی برای بیان مشقت ها و سختی های متحمل شده آزادگان است تا درس عبرتی برای همگان به ویژه نسل جدید باشد که چنانچه کشور به دست بیگانگان بیفتد از هیچ تلاشی برای سرنگونی آن دریغ نمی کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری آیین گرامی داشت ورود آزادگان به میهن اسلامی و پاسداشت رشادت های اسرای دوران دفاع مقدس در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، اظهار کرد: این برنامه هر سال و به مناسبت 26 مردادماه با حضور آزادگان دوران جنگ تحمیلی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» گفت: در این برنامه با حضور پرشور بچه های مسجد خاطرات دوران اسارت توسط آزادگان بیان می شود.

 

وی عنوان کرد: این برنامه شب گذشته نیز در این کانون فرهنگی هنری برگزار و «بهرام زارعیان» از اسرای جنگ تحمیلی به بیان خاطرات و روایت گری، مشقت ها و زیبایی های دوران اسارت پرداخت.

 

پایان پیام/ 691