موکب کانون «الزهرا (س)» جهرم تا پایان ماه صفر فعالیت دارد

موکب کانون «الزهرا (س)» جهرم تا پایان ماه صفر فعالیت دارد

تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
حضوری از راه اندازی موکب کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» خبر داد و گفت: فعالیت این موکب تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فعالیت های فرهنگی و مذهبی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در ایام محرم ویژه بچه های مسجد و عموم شهروندان در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: بچه های این کانون علاوه بر برنامه های هیات، عزاداری و سوگواری در دهه اول و دوم محرم، اقدام به برپایی موکب کرده اند.

 

وی بیان کرد: راه اندازی موکب کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» که به مناسبت ایام عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آغاز شده و به همت بچه های مسجد تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

 

حضوری عنوان کرد: این موکب با نام «قاسم بن الحسن» که در مجاورت مسجد برپا شده، هر شب دایر است و به پذیرایی از شهروندان و اهالی مسجد می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم به دیگر برنامه های این کانون در ایام محرم اشاره کرد و گفت: همچنین این کانون فرهنگی هنری در ایام محرم برنامه عزاداری و سوگواری را ویژه کودکان و نوجوانان مسجدی برگزار کرد.

 

وی اظهار کرد: این برنامه با سخنرانی مبلغان برجسته شهرستان و مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) به ویژه ذاکران نوجوان در این کانون فرهنگی هنری برگزار شد.

 

حضوری خاطرنشان کرد: برنامه عزاداری ویژه کودکان و نوجوانان در دهه اول محرم و قبل از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار و بعد از برگزاری این برنامه بچه های مسجد در نماز جماعت شرکت می کردند.

پایان پیام/ 691