سخنرانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران

سخنرانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران

تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال‌الدین خداداده»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در ‌آستانه روز جهانی مسجد، پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران سخنرانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در آستانه روز جهانی مسجد، جمعه، ۲۸ مرداد ماه پیش از خطبه های نماز جمعه تهران سخنرانی می کند.

 

بنابر این گزارش، نماز جمعه فردا (جمعه، ۲۸ مرداد) در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط «مصطفی یادگاری» آغاز شده و در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» و امیر سرتیپ دکتر «محمدرضا آشتیانی»، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان سخنران پیش از خطبه و حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدحسن ابوترابی فرد» به عنوان خطیب در نماز جمعه این هفته تهران سخنرانی می کنند.

 

 

 

گفتنی است طرح تریبون نماز جمعه، ۲۸ مرداد به مناسبت روز جهانی مسجد، به شعار «مسجد، کانون ذکر عبادت، اندیشه و معرفت است» از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مزین شده است.

 

 

 

علاقه‌مندان می‌توانند از پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت آنلاین heyatonline.ir  شاهد پخش زنده نماز جمعه باشند.

پایان پیام/ 9