نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر زهکلوت راه اندازی می شود

نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر زهکلوت راه اندازی می شود

تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر زهکلوت راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۹ مردادماه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سفر یک روزه به شهر زهکلوت با حضور در روستای مختار آباد و با مردم و مربیان قرآنی، فرهنگی و هنری دیدار و گفت و گو کرد.

 

بهرام مسلمی مهنی در این دیدار، گفت: نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر زهکلوت راه اندازی می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر این که انجمن های فرهنگی، هنری و قرآنی زهکلوت ساماندهی می شوند، تصریح کرد: همچنین هفته هنر بزودی در زهکلوت با اجرای برنامه های فرهنگی هنری متفاوت جهت شناسایی استعداد های فرهنگی این منطقه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که باید نگاه مطالبه گری جدی داشته باشیم، ابراز کرد: در هر حوزه ای باید مطالبه گری صحیح داشته باشیم تا به اهداف و نتیجه نهایی دست یابیم.

 

مسلمی مهنی در خاتمه عنوان کرد: دیدار با خانواده تنها شهید مدافع حرم، گفتگو و اجرای برنامه فرهنگی شاخص در شان شهید بامری نیز در اولویت برنامه های اجرایی این منطقه قرار گرفت.

 

شایان ذکر است؛ دیدار با هنرمندان زهکلوت و شناسایی استعداد های فرهنگی و هنری این منطقه آخرین برنامه سفر مدیر کل ارشاد به زهکلوت و حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با شهدای گمنام این منطقه اولین اقدام مدیر کل با هیأت همراه بود.

پایان پیام/ 586